Haluamme pitää sinut terveenä ja työkykyisenä

Heltin työterveyden jäsensivu

Infoa, ohjeita ja apua Heltin jäsenille

Helttis! Tervetuloa Heltin työterveyden henkilöasiakkaiden, eli jäsenten sivulle. Kokosimme tänne ohjeita yhteydenottoon eri tilanteissa sekä tietoa jäseneduista ja Heltin muista palveluista.

Olitpa sitten uusi, tai jo pidemmän aikaa kanssamme kulkenut jäsen – löydät tältä sivulta aina ajankohtaista tietoa Heltin työterveyden jäsenyyteen liittyen.


Ajanvaraus

Akuuteissa asioissa soita HelttiLinjaan tai laita viestiä HelttiChatissa

Kun tarvitset apua nyt heti ja haluaisit varata ajan Heltin asiantuntijalle, soita päivystävälle hoitajallemme HelttiLinjaan (020 1470 770) tai laita viestiä HelttiChatissa, jonka löydät MyHeltti-palvelusta. Päivystävä terveydenhuollon ammattilaisemme arvioi tilanteesi välittömästi. Saat ohjeet akuuttiin vaivaan tai sinulle varataan aika esimerkiksi lääkärille jatkotoimenpiteisiin. Tapaaminen hoituu kätevästi etänä, lähimmässä Helttilässä tai kumppanillamme.

Kirjaudu MyHelttiin

 

“Nopea vastaus chatissa ja lääkärin kontaktoinnin kautta resepti. En keksi mitään, mitä olisi voinut tehdä paremmin.”

extraimage

Kiireellisetkin asiat hoituvat sujuvasti Heltin ammattilaisten avustuksella

Apua näppärästi ja nopeasti – Ota yhteyttä!

Kirjaudu MyHelttiin

HelttiLinja
020 1470 770

Puhelinpalvelumme on avoinna: ma-pe klo 7-21 ja la-su klo 9-17. Usein saat hoitajan luurin päähän alle 20 sekunnissa!

HelttiChat

Reaaliaikainen viestikanava auttaa sinua ma-pe klo 8-16. Palveluajan ulkopuolella jätettyihin viesteihin vastaamme viimeistään seuraavana arkipäivänä.

Työterveys -viestikanava

Lisätietoa yhteydenotosta

Millaista apua saan Heltin eri kanavissa?

HelttiChat ja HelttiLinja
  • Yhteydenottoon vastaa aina terveydenhuollon ammattilainen
  • Hoitaja arvioi tilanteesi ja hoidontarpeen  
  • Lääkäri voi tietyissä tilanteissa osallistua hoitoon antamalla ohjeita tai kirjoittaa reseptin esim. silmätulehdukseen
  • Varataan aika tarvittaessa lääkärin etä- tai lähivastaanotolle
  • Mikäli lääkärin vastaanottoa ei tarvita, hoitaja antaa sinulle itsehoito- ja seurantaohjeet tilanteesi mukaan 
  • Muut terveyteen liittyvät kysymykset ja etenkin rokotuksiin liittyvät ohjataan Työterveyshoitaja -kanavaan

Huom! Mikäli yhteydenottosi koskee esim. ihottumaa tai silmätulehdusta, otathan ko. alueesta kuvan ennen chatin aloittamista. HelttiChatissa yksityisyydestäsi huolehditaan ja kuvan lähettäminen onnistuu tietoturvallisesti.

Mitä HelttiLinjassa ja HelttiChatissa EI hoideta?
  • Hätätilanteet ja vakavat oireet 
  • Kolmiolääkkeiden uusimispyynnöt

HÄTÄTILANTEESSA SOITA AINA HÄTÄNUMEROON 112!


Hyvinvoinnin huoltamot

Helttilät ympäri Suomea

Etänä asiointi on helppoa, mutta kyllä meillä saa myös vierailla

Heltin työterveysasemat, Helttilät, eivät ole perinteisiä desinfiointiaineen katkuisia lääkäriasemia, vaan todellisia hyvinvoinnin huoltamoita. Työterveys- ja yleislääkärin, hoitajan, psykologin tai fysioterapeutin vastaanotot ja tutkimukset Helttilöissä ovat käytössäsi ajanvarauksella hoidontarpeenarvion kautta. Helttilämme sijaitsevat Helsingissä, Espoossa, Tampereella, Turusssa ja Oulussa.

 

Katso toimipisteiden yhteystiedot

 

”Helttilään saapuminen tuntuu kuin astuisit sisään parhaan ystäväsi kotiin. Sinulle avataan ovi hymyillen, ojennetaan lämmin kuppi kahvia käteen ja pyydetään tekemään olosi kotoisaksi.”

extraimage

Heltin jäsenedut ja hyvinvointikirjasto

Tuotealennuksia, tapahtumia, asiantuntijoiden tuottamaa sisältöä ja paljon muuta!

Olethan tutustunut jo Heltin jäsenetuihin? Jäseneduista löydät lukuisia hyvinvointia tukevia palveluja ja tuotteita alennettuun hintaan. Jäsenetujen valikoimasta löytyy tällä hetkellä mm. karaokea, hierontaa, lakipalveluja sekä maksutonta äänikirjojen kuunteluaikaa!

Älä unohda myöskään jatkuvasti laajenevaa hyvinvointikirjastoamme!

MyHeltin hyvinvointikirjastosta löydät:

  • asiantuntijoiden tuottamaa materiaalia työelämän ilmiöistä
  • digivalmennuksia ja itsehoito-ohjeita erilaisiin vaivoihin
  • apua työkykyyn ja työhyvinvointiin liittyviin kysymyksiin

Tutustu jäsenetuihin

extraimage
extraimage

Asiakastuki

Jos kohtaat Heltin digitaalisissa palveluissa ongelmia – älä epäröi ottaa yhteyttä!

Eikö kirjautuminen onnistu? Löysitkö ohjelmistoistamme bugin?

Heltin asiakastuen kautta onnistuu MyHeltti- ja HelttiView -kanavissa havaittujen
ongelmien raportointi ja palaute, mm.:

  • Heltin sähköisten palveluiden tuki (kirjautumisongelmat yms.)
  • Laskutukseen liittyvät kysymykset
  • Jäsen- ja asiakastietoihin liittyvät kysymykset
  • Yleinen Heltin palveluiden tuki

Palvelun kieliasetukset määräytyvät selaimesi kieliasetuksen mukaan.

Huom! Käytäthän MyHeltin palaute -kanavaa, mikäli sinulla on kysymyksiä,
palautetta tai ongelmia hoidollisiin asioihin, terveyteen tai hyvinvointiin liittyen.

 

Heltin asiakastuki

HelttiView -asiakasportaali

Asiakasyritysten yhteyshenkilöt

HelttiView -asiakasportaalin kautta voit hoitaa
asiakkuuteen liittyviä asioita kätevästi, mm.:

  • Voit tehdä muutoksia ja lisäyksiä jäseniin
  • Tarkastella sopimus- ja asiakastietoja
  • Välittää dokumentteja salatulla yhteydellä

Kirjaudu HelttiView -asiakasportaaliin

extraimage