Löydät Heltin jäsenpalvelut MyHeltista

extraimage

HelttiLinja ja Livechat

Akuuteissa asioissa soita HelttiLinjaan tai laita viestiä Livechatissa

Kun tarvitset apua nyt heti, soita päivystävälle työterveyshoitajallemme HelttiLinjaan (020 1470 770) tai laita viestiä Livechatissa, jonka löydät MyHeltti-palvelusta. Päivystävä terveydenhuollon ammattilainen arvioi tilanteesi välittömästi. Saat ohjeet akuuttiin vaivaan tai sinulle varataan aika esimerkiksi lääkärille jatkotoimenpiteisiin. Tapaaminen hoituu kätevästi etänä, lähimmässä Helttilässä tai kumppanillamme.

HELTTILINJA

020 1470 770

Ma-pe klo 7-21 ja la-su 9-17
(*puhelun hinta 020-alkuiseen numeroon 8,35 snt / puhelu + 16,69 snt / min.)

Tallenna puhelimeesi yhteystietona

 

Livechat

Ma-pe klo 8-16

Kirjaudu MyHelttiin

OmaHoitaja -viestikanava

Viestiyhteys omaan terveystiimiin

Heltissä sinulla on muutaman klikkauksen päässä apuna työterveyshoitajasta, lääkäristä, psykologista ja fysioterapeutista koostuva oma terveystiimisi. Voit olla tiimiisi yhteydessä ei akuuteissa asioissa MyHeltti-palvelun OmaHoitaja -viestikanavan kautta mistä ja milloin tahansa.  OmaHoitaja vastaa viestiisi viimeistään seuraavan arkipäivän aikana. Älä epäröi laittaa meille viestiä missä tahansa terveyteesi liittyvässä asiassa. Olemme täällä sinua varten.

Kirjaudu sisään

Rekisteröidy uutena käyttäjänä

extraimage

Meidät löydät täältä

Helttilät ympäri Suomea

Heltin työterveysasemat, Helttilät, eivät ole perinteisiä desinfiointiaineen katkuisia lääkäriasemia, vaan todellisia Hyvinvoinnin Huoltamoita. Työterveys- ja yleislääkärin, hoitajan, psykologin tai fysioterapeutin vastaanotot ja tutkimukset Helttilöissä ovat käytössäsi ajanvarauksella hoidontarpeenarvion kautta.  Helttilään saapuminen tuntuu kuin astuisit sisään parhaan ystäväsi kotiin. Sinulle avataan ovi hymyillen, ojennetaan lämmin kuppi kahvia käteen ja pyydetään tekemään olosi kotoisaksi. Helttilämme sijaitsevat Helsingissä, Espoossa, Vantaalla, Tampereella, Oulussa, Turusssa ja Jyväskylässä.

Tuki ja palaute

Heltti Customer Support

Eikö kirjautuminen onnistu? Löysitkö ohjelmistoistamme bugin?
Heltti Customer Supportin kautta onnistuu MyHeltti ja HelttiView
ongelmien raportointi ja palaute, mm.:

  • Heltin sähköisten palveluiden tuki (kirjautumisongelmat yms.)
  • laskutus kysymykset
  • jäsen- ja asiakastietoihin liittyvät kysymykset
  • yleinen Heltin palveluiden tuki

Palvelun kieliasetukset määräytyvät selaimesi kieliasetuksen mukaan.
Käytäthän MyHeltin palaute -kanavaa, mikäli sinulla on kysymyksiä,
palautetta tai ongelmia hoidollisiin asioihin, terveyteen tai hyvinvointiin liittyen.

Heltti Customer Support

tai support@heltti.fi

—————————–

Asiakasyritysten yhteyshenkilöt

HelttiView

HelttiView -asiakasportaalin kautta voit hoitaa
asiakkuuteen liittyviä asioita kätevästi, mm.:

  • voit tehdä muutoksia ja lisäyksiä jäseniin
  • tarkastella sopimus- ja asiakastietoja
  • välittää dokumentteja salatulla yhteydellä

Kirjaudu HelttiView -asiakasportaaliin

Asiakkuudet