Missä onnistuimme? Missä voisimme parantaa?

Heltin palautekanavat

Palaute on lahja

Mihin olet erityisen tyytyväinen Heltissä? Entä missä meillä olisi kehittämisen varaa?

Tahdomme kehittää palveluitamme ja toimintatapojamme jatkuvasti. Tämä ei kuitenkaan onnistu ilman, että kuulemme sinulta missä olemme onnistuneet ja missä meillä olisi parannettavaa. Jäsenkokemus ja jäsentyytyväisyys on meille kaikki kaikessa.

Palaute hoidon laadusta

Voit antaa meille palautetta lääketieteelliseen hoitoon, terveydenhoidon palveluprosesseihimme ja vastaanottoihimme liittyen MyHeltin kautta. Palautteet käsitellään Heltin terveydenhuollon prosesseista ja lääketieteellisestä laadusta vastaavien henkilöiden toimesta.

Huomioithan, että yleiselle palautteelle ja tiedusteluille on oma palautekanava.

Yleinen palaute ja tiedustelut Heltin asiakaspalvelulta

Antaaksesi meille yleistä palautetta, ehdottaaksesi muutoksia ja esittääksesi kysymyksiä, hyödynnä Heltin asiakastukikanavaa. Voit tiedustella esimerkiksi seuraavista asioista:

  • Laskutus ja hinnoittelu
  • Palvelusopimus ja muutokset
  • Asiakkuus ja yhteistyö
  • Tietosuoja ja teknologia
  • MyHeltti ja HelttiView kirjautumisongelmat