HALUAMME PITÄÄ SINUT TERVEENÄ JA TYÖKYKYISENÄ
Heltin työterveyden jäsensivu
Infoa, ohjeita ja apua Heltin jäsenille
Helttis! Tervetuloa Heltin työterveyden henkilöasiakkaiden, eli jäsenten sivulle. Kokosimme tänne ohjeita yhteydenottoon eri tilanteissa sekä tietoa jäseneduista ja Heltin muista palveluista.
Olitpa sitten uusi, tai jo pidemmän aikaa kanssamme kulkenut jäsen – löydät tältä sivulta aina ajankohtaista tietoa Heltin työterveyden jäsenyyteen liittyen.
AJANVARAUS
Soita HelttiLinjaan tai laita viestiä HelttiChatissa
Kun tarvitset apua ja haluaisit varata ajan Heltin asiantuntijalle, soita päivystävälle hoitajallemme HelttiLinjaan (020 1470 770) tai laita viestiä HelttiChatissa, jonka löydät MyHeltti-palvelusta. Päivystävä terveydenhuollon ammattilaisemme arvioi tilanteesi välittömästi. Saat ohjeet akuuttiin vaivaan tai sinulle varataan aika esimerkiksi lääkärille jatkotoimenpiteisiin. Tapaaminen hoituu kätevästi etänä, lähimmässä Helttilässä tai kumppanillamme.
HELTTILINJA
020 1470 770
Puhelinpalvelumme on avoinna: ma-pe klo 7-21 ja la-su klo 9-17. Usein saat hoitajan luurin päähän alle 20 sekunnissa!
HELTTICHAT
Reaaliaikainen viestikanava auttaa sinua ma-pe klo 8-16. Palveluajan ulkopuolella jätettyihin viesteihin vastaamme viimeistään seuraavana arkipäivänä.
- Yhteydenottoon vastaa aina terveydenhuollon ammattilainen
- Hoitaja arvioi tilanteesi ja hoidontarpeen
- Lääkäri voi tietyissä tilanteissa osallistua hoitoon antamalla ohjeita tai kirjoittaa reseptin esim. silmätulehdukseen
- Varataan aika tarvittaessa lääkärin etä- tai lähivastaanotolle
- Mikäli lääkärin vastaanottoa ei tarvita, hoitaja antaa sinulle itsehoito- ja seurantaohjeet tilanteesi mukaan
- Muut terveyteen liittyvät kysymykset ja etenkin rokotuksiin liittyvät ohjataan Työterveyshoitaja -kanavaan
Huom! Mikäli yhteydenottosi koskee esim. ihottumaa tai silmätulehdusta, otathan ko. alueesta kuvan ennen chatin aloittamista. HelttiChatissa yksityisyydestäsi huolehditaan ja kuvan lähettäminen onnistuu tietoturvallisesti.
- Hätätilanteet ja vakavat oireet
- Kolmiolääkkeiden uusimispyynnöt
HÄTÄTILANTEESSA SOITA AINA HÄTÄNUMEROON 112!
“Nopea vastaus chatissa ja lääkärin kontaktoinnin kautta resepti. En keksi mitään, mitä olisi voinut tehdä paremmin.”
Heltin työterveyden jäsen
HYVINVOINNIN HUOLTAMOT
Helttilät ympäri Suomea
Heltin työterveysasemat, Helttilät, eivät ole perinteisiä desinfiointiaineen katkuisia lääkäriasemia, vaan todellisia hyvinvoinnin huoltamoita. Työterveys- ja yleislääkärin, hoitajan, psykologin tai fysioterapeutin vastaanotot ja tutkimukset Helttilöissä ovat käytössäsi ajanvarauksella hoidontarpeenarvion kautta. Helttilämme sijaitsevat Helsingissä, Espoossa, Tampereella, Turusssa ja Oulussa.
”Helttilään saapuminen tuntuu kuin astuisit sisään parhaan ystäväsi kotiin. Sinulle avataan ovi hymyillen, ojennetaan lämmin kuppi kahvia käteen ja pyydetään tekemään olosi kotoisaksi.”
Heltin työterveyden jäsen
Tuotealennuksia, tapahtumia, asiantuntijoiden tuottamaa sisältöä ja paljon muuta!
Heltin jäsenedut ja hyvinvointikirjasto
Olethan tutustunut jo Heltin jäsenetuihin? Jäseneduista löydät lukuisia hyvinvointia tukevia palveluja ja tuotteita alennettuun hintaan. Jäsenetujen valikoimasta löytyy tällä hetkellä mm. karaokea, hierontaa, lakipalveluja sekä maksutonta äänikirjojen kuunteluaikaa!
Älä unohda myöskään jatkuvasti laajenevaa hyvinvointikirjastoamme!
MyHeltin hyvinvointikirjastosta löydät:
- asiantuntijoiden tuottamaa materiaalia työelämän ilmiöistä
- digivalmennuksia ja itsehoito-ohjeita erilaisiin vaivoihin
- apua työkykyyn ja työhyvinvointiin liittyviin kysymyksiin
Asiakastuki
Jos kohtaat Heltin digitaalisissa palveluissa ongelmia – älä epäröi ottaa yhteyttä!
Eikö kirjautuminen onnistu? Löysitkö ohjelmistoistamme bugin?
Heltin asiakastuen kautta onnistuu MyHeltti- ja HelttiView -kanavissa havaittujen ongelmien raportointi ja palaute, mm.:
- Heltin sähköisten palveluiden tuki (kirjautumisongelmat yms.)
- Laskutukseen liittyvät kysymykset
- Jäsen- ja asiakastietoihin liittyvät kysymykset
- Yleinen Heltin palveluiden tuki
Palvelun kieliasetukset määräytyvät selaimesi kieliasetuksen mukaan.
Huom! Käytäthän MyHeltin palaute -kanavaa, mikäli sinulla on kysymyksiä,
palautetta tai ongelmia hoidollisiin asioihin, terveyteen tai hyvinvointiin liittyen.
Haluaisitko kuulla lisää?
Soita, laita viestiä, tai varaa suoraan aika tapaamiselle
Ota yhteyttä
Aino Ahola | LinkedIn
aino.ahola@heltti.fi
040 823 5393
Haluaisitko keskustella lyhyessä etätapaamisessa? Varaa aika tapaamiseen oheisesta linkistä.