PALVELUT

Mielen palvelut työpaikoille

Yrityksesi tarpeisiin skaalautuvat matalan kynnyksen keskustelutuen palvelut sekä terapiapalvelut. Tutustu palveluidemme vaikuttavuuteen ja siihen miten varmistamme, että työntekijäsi saavat oikeanlaisen ja oikea-aikaisen tuen riippumatta miten mieli voi.

Me Heltissä olemme erikoistuneita erityisesti työikäisten mielen hyvinvoinnin ja mielenterveyden tukemiseen. Olemme rakentaneet uniikin, joustavan ja vaikuttavan palvelukokonaisuuden, joka skaalautuu eri kokoisten organisaatioiden tarpeisiin. Palveluitamme käyttävät niin kansainväliset pörssiyritykset ja kasvuyritykset, kuin lukuisat julkisen sektorin organisaatiot ja järjestöt.

Ota yhteyttä ja kerron lisää heltin mielen palveluiden kokonaisuudesta.

2190

mielen palveluiden asiakasta vuonna 2023.

19 683

mielen vastaanottoa vuonna 2023, lähi- ja etätapaamisina.

98

psykoterapeuttia ja psykologia vuonna 2023.

Millaisia palveluita meiltä saat?

Ainutlaatuinen palvelukokonaisuutemme on modulaarinen kokonaisuus, josta työnantajana voit valita juuri ne palvelut, jotka kussakin ajanhetkessä ovat organisaatiollesi tarpeellisia. Kustannustehokasta, joustavaa ja vaikuttavaa.

MindCheck: Mielen hyvinvoinnin terveystarkastus, joka sisältää AI-pohjaisen kartoituskyselyn, työntekijälle itselleen jäävän raportin oman mielen hyvinvoinnista sekä purkukeskustelun psykologin kanssa.

Mielenhuolto: 1-5 kerran matalan kynnyksen keskustelutuki työntekijän valitseman psykologin kanssa.

Lyhytterapia: Psykologin tuottama lyhytterapia. Tyypillisin kesto vuonna 2023 oli 7 lyhytterapiakertaa.

Lyhytpsykoterapia ja psykoterapia: Psykoterapeuttien tuottama psykoterapia, kun mieli tarvitsee vahvempaa tukea.

In-house psykologi: Säännöllisesti henkilöstösi tukena oleva psykologi, joka on valitsemasi määrän toimistolla tai hybridinä tavattavissa.

Lisäksi pidämme mielenterveysteemaisia anonyymejä Q&A -sessioita, teemakoulutuksia sekä puheenvuoroja esihenkilöille ja henkilöstölle.

Katso videolta miksi tarjoamme eri kokoisia palveluita eri tilanteisiin.

SUPERCELL

”Pidän siitä, että Heltillä on selkeä ja kattava palveluiden runko, joka sitten viedään asiakkaan näköiseksi. Näin saadaan tehtyä vaikuttavaa ja oikeisiin asioihin keskittyvää yhteistyötä.”

Anna Kettunen, People Lead

ajatustyöpaikkojen MIELEN PALVELUIDEN asiakkaitamme

Miten mittaamme mielen palveluiden vaikuttavuutta ja laatua?

Olemme asettaneet itsellemme korkean laatu- ja vaikuttavuusvaatimuksen. Siksi mittaamme myös kevyempiä mielen palveluitamme, kuten mielenhuoltoa, kansainvälisen tuoreimman terapiaan liittyvän tutkimustiedon suositusten mukaan. Tilaajana voit luottaa, että teemme vaikuttavaa työtä.

Laadun ja kokemuksen mittaaminen

Mielenhuollon, lyhytterapian sekä lyhytpsykoterapian laatua mittaamme WAI-mittariston avulla. WAI-mittaristo tutkii tarkemmin ja laajemmin asiakkaan kokemusta terapiasuhteesta kuin perus NPS.

Kun NPS mitataan tyypillisesti jälkikäteen, tehdään WAI-mittaus jo terapiasuhteen alussa. Tutkimuksista tiedämme, että korkea WAI-pistemäärä heti alussa ennustaa hoidon vaikuttavuutta ja mahdollistaa muutoksen asiakkaan voinnissa. Katso videolta lisätietoa.

Vaikuttavuuten mittaaminen

Hoidon vaikuttavuutta mittaamme CORE10-mittariston avulla hoidon alussa ja lopussa, jotta ymmärrämme millainen muutos yksilön voinnissa on tapahtunut. COREn lisäksi mittaamme kokemusta omasta työkykyisyydestä hoidon alussa sekä lopussa.

Vaikuttavuudessa emme tutki pelkästään yleistä muutosta lähtötilanteeseen (CORE-pistemäärän lasku), vaan erityisesti meitä kiinnostaa merkittävä kliininen muutos (CORE-pistemäärä laskenut 4 pistettä tai enemmän) ja tätä kautta yksilön oireiden vähentyminen.

Videolla psykologian tohtori, psykoterapeuttikouluttaja ja Heltin mielen palveluiden kehitysjohtaja Katri Kanninen kertoo tarkemmin vaikuttavuusmittauksesta.

Mielenhuolto

In-house psykologi

Lyhytterapia

Me tarjoamme oikeanlaista ja oikea-aikaista tukea yksilöille. Työnantajalle tarjoamme organisaatiotasoista dataa mikä työpaikalla tukee tai heikentää mieltä. Tämä auttaa korjaamaan juurisyitä.

Katri Kanninen, psykologian tohtori ja kouluttajapsykoterapeutti, Heltin mielen palveluiden kehitysjohtaja

Miksi Heltti?

Vastuullisuus, palveluiden vaikuttavuus ja palvelukokemuksen laatu, tietoturva ja inhimilliset kohtaamiset kaiken keskiössä.

  • Kustannusten ennakoitavuus ja selkeä hinnoittelu: Mielen palvelumme ovat läpinäkyvästi hinnoiteltuja ja voit työnantajana määritellä palveluihin käyttörajoituksia.
  • Laaja palveluiden saatavuus – etänä, Helttilöissä tai suoraan työpaikallasi: Yli 110 psykologia ja psykoterapeuttia, työterveyspsykologia ja organisaatiopsykologia, jotka palvelevat mielen palveluiden asiakkaita etänä sekä Helttilöissä Helsingissä, Espoossa, Tampereella, Turussa, Oulussa, Vaasassa ja Närpiössä.
  • Helppo ajanvaraus työntekijöillesi: Erityisesti mielen palveluiden vaikuttavuuden kannalta on tärkeää, että palvelun käyttäjä löytää itselleen sopivan mielen ammattilaisen – riippumatta oliko kyseessä esimerkiksi mielenhuollon kertakäynti tai pidempi lyhytterapia. Meillä työntekijäsi voi etukäteen tutustua mielen ammattilaisiin kuvien, tekstien ja esittelyvideoiden muodossa ja varata haluamalleen ammattilaiselle ajan.
  • Tietoturvallinen ja luottamuksellinen: Kaikki mielen palvelumme, järjestelmämme ja kirjauskäytäntömme noudattavat hyviä tietoturvakäytäntöjä.

Haluaisitko kuulla lisää?

Soita, laita viestiä, tai varaa suoraan aika tapaamiselle

Ota yhteyttä

Katriina Kanto | LinkedIn
katriina.kanto@heltti.fi
044 712 9505

Haluaisitko keskustella palvelusta lisää lyhyessä etätapaamisessa? Varaa aika tapaamiseen oheisesta linkistä.

Jätä yhteystietosi, niin otamme sinuun yhteyttä!

Haluaisitko kuulla lisää?

Soita, laita viestiä, tai varaa suoraan aika tapaamiselle

Ota yhteyttä

Katriina Kanto | LinkedIn
katriina.kanto@heltti.fi
044 712 9505

Haluaisitko keskustella palvelusta lisää lyhyessä etätapaamisessa? Varaa aika tapaamiseen oheisesta linkistä.

Jätä yhteystietosi, niin otamme sinuun yhteyttä!