"Olemme onnistuneet yhteistyössä
kun saamme sinulta avaimet toimistollenne"

Heltti kokemuksia ja palautetta asiakkailtamme

Yrityksen työntekijöiden kapasiteetin ja hyvinvoinnin kehittäminen
ei tapahdu hetkessä, eikä ulkopuolisten tekemillä yksittäisillä projekteilla.
Muutos työtavoissa, kulttuurissa ja elintavoissa tarvitsee pidemmän ajan
aktiivista tukea yrityksen kaikilla tasoilla (johto, esimiehet ja työntekijät).

Me haluamme olla osa sinun HR tiimiäsi ja yritystäsi!
Kommunikoimme aktiivisesti ja työskentelemme säännöllisesti toimistollasi,
tarjoten parasta tukea HR tiimillesi, yrityksesi johdolle ja esimiehille
niin päivittäisen työn kuin strategisen hyvinvoinnin toteuttamiseen.

Asiakastarinat

Keräämme jatkuvasti kokemuksia ja palautetta Heltin toiminnasta ja kehitämme palveluitamme yhdessä asiakkaidemme ja jäsentemme kanssa. Asiakaskokemus ja asiakastyytyväisyys on meille kaikki kaikessa.

“Ihmiset ovat olleet erityisen tyytyväisiä MyHelttiin, ja miten helposti hoitotiimi on tavoitettavissa. Se on toiminut meille erinomaisesti.”

– Tuomas Nuotio, NHG

Lue asiakastarina

“Työntekijöiden hyvinvointi
on ehdottomasti kilpailuetu.
Se on perusarvo ja lähtökohta”

– Milla Juslin, Technopolis

Lue asiakastarina

“Heltin ideologia ihmisten terveinä pitämisestä sopii myös meidän arvomaailmaamme ja koemme toimintatavat notkeiksi ja ketteriksi.”

– Terhi Norokorpi, Holvi

Lue asiakastarina

“Tämä on avoimuuteen ja kumppanuuteen perustuva asiakassuhde. Meistä on tukea toisillemme. ”

– Terhi Minkkinen, Solita

“Erityisesti digitaalisia palveluita on kiitelty, kun jokaisen yksinkertaisen asian takia ei välttämättä tarvitse mennä lääkäriin.”

– Erkki Salminen, Gofore

”Yhteistyö on ollut paljon kattavampaa, kuin yksittäisen työntekijän terveydenhuolto. Meitä on kuultu ja toiveisiin on vastattu tosi hyvin.”

– Sanni Moilanen, Tori

Lue asiakastarina

Asiakkaitamme

               

                         

Jo 12 000 ajatustyöläistä Heltin työterveyden piirissä

Heltti – Helsinki, Espoo, Vantaa, Tampere, Oulu, Turku ja Jyväskylä

Jäsenten suusta - Heltti NPS +68

Palvelut myös englanniksi

Omaan makuuni sopiva moderni asiointikokemus verkossa ja kasvokkain. Tilat ja vastaanotto ovat mielestäni ensiluokkaiset, paitsi toki niille jotka kaipaavat sitä perinteisempää laitostunnelmaa. :)

Everything went fine, only a slight delay :). Doctor really listened and took her time, which is much appreciated.

Heltin asiakaskokemus on ihan omaa luokkaansa. Lääkärissä käynti on lähestulkoon mukavaa, kun ympäristö on kodinomainen ja ihmiset kohdataan ihmisinä.

Good online service, very welcoming at the location, nice coffee ;). Friendly.

Ystävällinen ilmapiiri ja henkilökunta. Minulle tulee tunne että olen tervetullut, minusta välitetään, asioistani ollaan kiinnostuneita ja ne otetaan vakavasti. Lääkäri on aina perusteellinen ja hänestä välittyy ammattitaito. Arvostan!

Ystävällisyys, asiakaskohtaaminen, ennaltaehkäisevä ote terveydenhoitoon,tilat työntekijöiden ammattimaisuus ja rauhallisuus vaikka aikataulu saattaa olla kiireinen.

Excellent service and all scenarios are considered with proper precautions.

Hyvää, iloista ja tehokasta palvelua!

Heltti numeroina

12 000
jäsentä eli asiakasyritysten työntekijää
95 %
jäsenistä ajatus- ja tietotyöläisiä
65%
toiminnasta ennaltaehkäisevää
68
asiakastyytyväisyys
NPS

JÄTÄ VIESTI

Otamme yhteyttä

Työterveyttä niille, jotka ajattelevat työkseen.

  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.
Lähettäessäsi lomakkeen, antamasi tiedot tallennetaan Heltin markkinointirekisteriini. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme täältä.