Heltin Huolipalvelut

Matalan kynnyksen tukipalvelut ajatustyöläisten henkisen hyvinvoinnin ja jaksamisen tueksi

Poikkeustilanteet lisäävät henkistä kuormitusta ja haastavat meidät uusilla tavoilla. Monet ovat uudessa tilanteessa ja kaipaavat matalan kynnyksen tukea ja apua niin omiin henkisen hyvinvoinnin haasteisiin, oman työn organisoimiseen, etätyön olosuhteiden parantamiseen, perhe-elämän haasteisiin kuin oman tiimin tukemiseen uudessa tilanteessa. Heltin Huolipalvelut on suunniteltu juuri tähän tarpeeseen ja täydentävät työterveyspalveluita.

 

Kysy lisää

Asiakaskohtaisesti räätälöidyt Huolipajat

Asiakkaan tarpeisiin räätälöidyt vuorovaikutteiset virtuaalivalmennukset kriisin aiheuttamien tunteiden käsittelyyn ja uusien toimintatapojen rakentamiseen. Aiheena voivat olla esimerkiksi etätyön aivoergonomia ja stressin käsittely, hankalien tunteiden, kuten huolen ja ahdistuksen käsittely, arkirutiinien ylläpitäminen, epävarmuuden sietäminen tai psyykkisen hyvinvoinnin ylläpitäminen. Huolipajan toteuttaa Heltin työterveyspsykologi.

 

Kysy lisää

HuoliLinja ja tukikeskustelut

HuoliLinjan avulla työntekijät saavat matalan kynnyksen tukea työhön, terveyteen, perhesuhteisiin ja yleisesti hyvinvointiin liittyvissä huolissa. HuoliLinjassa vastaa Heltin ajatustyöläisten henkisiin haasteisiin erikoistuneeet asiantuntijat (hoitajat ja psykologit) ja työntekijöillä on mahdollisuus päästä keskustelemaan huolistaan ilman lähetteitä tai lääkärikäyntejä.

 

Kysy lisää

Mental Toolkit – hyvinvointikirjasto
ja digivalmennukset

Heltin Mental Toolkit tarjoaa työkaluja ja tukea oman hyvinvoinnin johtamiseen sekä esimiehille ja johdolle suunnattuja työkaluja esimiestyön ja kulttuurin kehittämiseen.

Palvelu sisältää yli 60 artikkelia, videoita sekä digivalmennuksia kuudesta eri hyvinvoinnin teemasta: työ ja aivoterveys, lepo, liike, mielen hyvinvointi, ravinto sekä esimiestyö ja työkulttuuri.

 

Kysy lisää

WorkCoachin ja työfysioterapeutin
pop-up vastaanotot etänä tai toimistolla

Heltin WorkCoachien (työterveyspsykologit) Huolihetket etänä tai asiakkaan toimistolla mahdollistavat henkisen tuen matalalla kynnyksellä niin esimiehille oman tiimin hyvinvoinnin johtamiseen kuin työntekijöille oman työn haasteisiin liittyen. Yritykselle varataan tyypillisesti 2-3 h WorkCoachin vastaanottoaikoja.

Työfysioterapeuttien videoyhteydellä toteutettavat pop-up vastaanotot auttavat työntekijöitä etätyön haasteissa. Pop-up vastaanotolla voi esimerkiksi saada neuvoja etätyöpisteen ergonomian järjestämisessä tai keskustella ilmenneistä fyysisistä vaivoista ja huolista.

 

Kysy lisää


Heräsikö kysymyksiä?

Kysy lisää Heltin Huolipalveluista

Ota yhteyttä lomakkeella tai varaa aika Juhalle

 

“Olen ollut mukana Heltillä alkuvaiheista lähtien ja vastaan nykyisin Heltin myynnistä. Keskustelen mielelläni kanssasi yrityksenne työntekijöiden hyvinvoinnin sekä hyvinvoinnin johtamisen kehittämisestä.”
– Juha

Varaa aika

  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.
Lähettäessäsi lomakkeen, antamasi tiedot tallennetaan Heltin markkinointirekisteriini. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme täältä.