Asiakastarinat

Heltti | 30.9.2019

Asiakastarina: Technopolis – kilpailuetuna työntekijöiden hyvinvointi

Ennaltaehkäisy ei ole sanahelinää, vaan konkretiaa

Technopolis starttasi yhteistyön Heltin kanssa vuoden 2017 alusta. ”Heltin uusi ja aktiivinen asenne tekemiseen houkutti meitä asiakkaaksi. Henkilöstö on ottanut vastaan Heltin toimintamallin hyvin”, kertoo Technopoliksen HR-päällikkö Milla Juslin.

“Saamme työntekijöiltä positiivista palautetta ennaltaehkäisevästä terveydenhuollosta, innokkuudesta ja eteenpäin menemisestä.”

Työntekijöiden hyvinvointi on ehdottomasti kilpailuetu. Se on perusarvo ja lähtökohta.

Heltti henkilöstöhallinnon tukena

Technopoliksella ollaan oltu todella tyytyväisiä yhteistyöhön HR:n ja Heltin välillä.

”Se on ollut huippu juttu! Heltti myös tukee meitä henkilöstöhallinnossa. Erityisesti tykätään siitä, että Heltistä ollaan heti yhteyksissä, jos jotain poikkeavaa on liikkeellä”, Milla kertoo. Kun työterveyden poikkeukselliseen käyntimäärien lisääntymiseen reagoidaan heti, on syy helppo jäljittää.

Heltistä ollaan heti yhteyksissä, jos jotain poikkeavaa on liikkeellä.

”Työterveystiimimme on monipuolinen, ja psykologi ja hoitaja ovat jatkuvasti tekemisissä meidän kanssa. Terveyskyselyitä hyödynnetään paljon ja niiden pohjalta rakennetaan hyvinvointisuunnitelmaa. Muutaman kuukauden välein tavataan ja katsotaan, mihin toimenpiteitä pitäisi kohdentaa”, Milla kuvaa.

“Olemme toteuttaneet Heltin kanssa esimerkiksi koko yritykselle yhteisen kävelykampanjan sekä puuttuneet liikaan paikalla istumiseen Peppu ylös penkistä -haasteella.”

Ennaltaehkäisyä lisää myös matala yhteydenottokynnys. ”Live chatin ja omahoitaja-kanavan ansiosta on helppo ottaa yhteyttä pienestäkin asiasta ja niiden avulla pääsee nopeasti hoitamaan asioita. Kannustammekin ottamaan aina mieluummin heti Heltiin yhteyttä kuin googlaamaan oireita itse.”

”Työntekijöiden hyvinvointi on ehdottomasti kilpailuetu. Se on perusarvo ja lähtökohta”, Milla toteaa.

Totuttuja tapoja on ravisteltava

Työterveydessä meille tärkeintä on asiantunteva osaaminen ja ammattilaiset tekemässä. Tykkään Heltin modernista toimintatavasta. Pitää ravisuttaa vanhoja toimintatapoja ja miettiä asioita uudella tavalla. Myös Technopolis pyrkii koko ajan muuttumaan, samaa odotamme työteveyskumppanilta”, Milla sanoo.

Lämmin, lähestyttävä, uudistaja.

”Suosittelisin Helttiä! Siellä on huipputyyppejä töissä ja he ottavat kaiken annetun palautteen vastaan vakavasti, myös negatiivisen, ja toimintaa kehitetään jatkuvasti eteenpäin.”

”Lämmin, lähestyttävä, uudistaja”, summaa Milla Helttiä.

Joustavia toimitilaratkaisuja asiakasyrityksilleen tarjoava Technopolis on palveluyritys, joka työllistää noin 250 työntekijää. ”Työskentelytavat vaihtelevat paljon tehtävien mukaan. Aulassa työ on sidottua aikaan ja paikkaan, myyntitehtävissä se on liikkuvampaa. Yleisesti ottaen ollaan paljon toimistolla jakamassa kuulumisia ja kokemuksia, vaikka etäilykin on mahdollista.” kuvailee henkilöstöpäällikkö Milla Juslin Technopoliksen modernia ja itseohjautuvaa työskentelykulttuuria. 

Haluatko kuulla lisää Heltin  työterveys- ja hyvinvointipalveluista?

Laita viestiä, niin juodaan kahvit!

  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.
Lähettäessäsi lomakkeen, antamasi tiedot tallennetaan Heltin markkinointirekisteriini. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme täältä.